Mentor Kum B Bukan Rezeki KJ dan Adam | Dunia Penuh Gosip

Mentor Kum B Bukan Rezeki KJ dan Adam


Mentor 6 bagi kumpulan B telah berlangsung semalam di Auditarium MBSA dengan menyaksikan protege KJ tersingkir bersama Mentornya Adam. Adat dalam pertandingan ada yg terkeluar ada yg berjaya mara yg pasti persembahan yg hebat adalah faktornya. Menyaksikan persembahan KJ tidak kurang hebat namun masih ada kekurangan yg boleh di baiki dalam persembahan beliau. Namun kata org kalau dah bukan rezeki nak buat mcm mana redha dan bersyukur.

Namun itu tidak mematahkan semangan Zatul yg juga protege Kak Ogy apabila terus gemerlap pada malam itu dengan menjadi juara mingguan mengalahkan Caroline. Zatul menunjukkan keikhlasan dalam persembahan beliau menjadikan ia satu bersembahan penuh dengan emosi apabila juri tetap Kak Pah sendiri menitiskan air mata. Ia terus menlonjakkan beliau pada mlm itu dan terus layak ker peringkat akhir.

Namun kehebatan Caroline tidak dapat dinafikan. Beliau yg terus selesa mendahului kesemua protege secara automatik layak ke peringkat separuh akhir. Namun nasib mereka akan di tentukan pada peringkat separuh akhir nanti apabila bertemu dengan protege dari kumpulan A. Sapa yg kuat sapa yg hebat hanya juri tetap menentu. Anda terus mengundi untuk memastikan peluang mereka masih ada. Tahniah Zatul dan Caroline.


0 comments: