ON AIR Mampukah Mencari Peganti Aznil | Dunia Penuh Gosip

ON AIR Mampukah Mencari Peganti Aznil


Program baru yg bakal bertemu peminat dunia hiburan tanah air. Sebuah program yg berfomatkan realiti ini bakal di lahirkan oleh Astro di saluran 104. Dengan menampilkan Aznil Haji Nawawi sebagai ikon kepada program ini membuktikan bahawa mereka bersungguh dalam mencari pelapis kepada dunia pengacaraan yg memangnya glamor. Pelapis ker atau pengganti setelah kegagalan Aznil mempertahankan takhta sebgai pengacara popular selama ini.

Itu bukan persoalan tapi mampukah peserta yg dipilih oleh Aznil itu menjadi pewaris kepada generasi pengacara baru di Malaysia. Kita sekrang dah ketandusan pengacara yg cukup berbakat dan juga cukup bersinar dalam memastikan penonton tidak bosan dengan di sajikan pengacara sama untuk setiap program. 20 perantis akan berentap dalam merebut takhta sebagai pengacara dalam program On Air ini.

Melihat kepada barisan perantis ini ada muka yg mampu menggegarkan dunia pengcaraan negara. Ada juga barisan yg mampu menyayingi penyampai sedia ada. Takut tak.. Mesti ramai tak sbr nak tgk gelagat dan juga aksi semua peserta. Saksikan setiap hari Rabu hingga Sabtu Diari On Air jam 10 malam dan juga Studio Penyingkiran On Air pada hari Ahad Jam 10 mlm. Hanya khas di Astro Ria 104.


0 comments: