Melodi Meletop | Dunia Penuh Gosip

Melodi Meletop

Ramai sedia maklum tentang ranking yg terhebat oleh rancangan gosip no 1 Malaysia Melodi di TV3. Kekuatan sebuah rancangan gosip bukan sahaja teletak pada pengisian tetapi lebih kepada penyampai atau di panggil pengacara bagi program tersebut. Kerana emosi mereka sebenar mempengaruhi penonton. Sebab tu pentingnya seorang penyampai dalam sesebuah program tv tak kiralah rancangan gosip mahupun rancangan bual bicara sekali pun. Populariti mereka juga menjadi taruhan dalam sesebuah rancangan terutama melibatkan isu2 dunia artis ini.

Itu lah yg telah di amalkan oleh program Melodi yg terus bertakhta dalam hati peminat hiburan tanah air. Isu2 mereka tidaklah sehebat mana kadan2 isu2 itu lebih awal di kupas oleh para blogger dahulu and kemudian baru di cedok oleh rancangan tv. Tapi sebenarnya penyampai program itu sendiri seperti Zizan dan Awal sekrang ni datu gabungan yg hebat dan mantap untk program gosip. Sebelum ini kita lihat ramai nama2 besar telah mengendalikan program tersebut. 


Namun mampukah program baru seperti Propaganza atau Meletop melawan kehendak peminat itu. Mereka cuba bawa kelainan dari segi persembahan dan juga isi tapi penyampaian tidak sampai. Itu yg telah di buktikan dengan satu undian yg telah di lakukan oleh portal hiburan no 1 Malaysia Murai.com.my. Portal ini sendiri telah membuktikan bahawa kehebatan program gosip adalah ternyata milik Melodi masih berada di atas di ikuti oleh program Propaganza dan juga Meletop.

Memanglah ranking menjadi ukuran kepada stesen tv untuk menjadi no 1 di Malaysia. Tapi sebenarnya pengisian keada program tersebut yg peminat tonton perlu kepada ketelusan dan juga kejujuran penyampaian. Jgn nak berselundung kerana wartawan tak bertauliah seperti blogger ini juga mempu membongkar rahsia anda lebih awl. Mereka lebih peka kadang2 wartawan blogger ini lebih pantas menyiarkan berita daripada mereka. Sapa lebih betul tu tepuk dada tanya kehendak masing2 ok.


0 comments: