Syukur Alhamdulillah Mizz Nina Bertudung | Dunia Penuh Gosip

Syukur Alhamdulillah Mizz Nina Bertudung

Kalau benar berita yg Mahagosip dengar ini Alhamdulillah dah lama semua peminat menanti khabar berita buat artis2 wanita di Malaysia. Kalau benar Mizz Nina Bertudung ia adalah berita paling bahagia buat Noh dan juga sekeluarga. Peminat juga mendoakan kejayaan kepada Mizz Nina setelah berhijrah ini. 


Bertepatan dengan sambutan Maal Hijrah yg bakal kita sambut ini adalah satu berita hijrah paling bagus untuk permulaan artis2 tempatan. Kerana hijab itu bukan halangan untuk berjaya dan juga mencapai peringkat antarabangsa. Semua telah terbukti seperti Yuna dan Shila Amzah sendiri telah membawa nama negara dan image hijab ke peringkat antrabangsa. Ke sebuah negara yg jauh daripada image hijab sendiri.

Jadi mungkin selepas ini bukan satu trand untuk artis wanita berhijab tapi ia adalah tanggungjawab sebagai umat Islam melakukan perkara yang baik. Mizz Nina jgn risau untuk tidak ada job menyanyi ker lepas ini atau tidak dpt buat video clip yg sexy2 lagi. Mungkin akan ada pada ruang lain yg lebih di berkati. Mahagosip harap lepas ni lebih ramai artis wanita tampil dengan image hijab.







0 comments: