Celina Tewas Kali Kedua Di Pentas Masterchef Malaysia | Dunia Penuh Gosip

Celina Tewas Kali Kedua Di Pentas Masterchef Malaysia

Baru sahaja pertandingan akhir Masterchef Malaysia All Star berakhir dan keputusan sudah di ketahui ramai. Tahniah buat Zamir peserta muda yg pada mula tidak begitu yakin akan berjaya menjadi juara tetapi telah membuktikan bahawa org muda juga mampu menyerlah. Sebelum ini 5 peserta top 5 menyaksikan Zamir di apit oleh barisan peserta yang hebat2 belaka dan belainan latar belakang daripadanya. Namun tidak gentar untuk terus menyingkirkan satu demi satu sehingga begelar juara.


Namun berita kurang baik buat peserta daripada program Masterchef Malaysia Selebriti Celina yg seolah menjadi badi kalah untuk kali kedua di peringkat akhir. Paling kecewa kekelahan Celina ada pada minggu beberapa hari lagi untuk sambutan tahun baru cina. Namun kata Celina beliau terima kekalahan dan menyatakan bahawa Zamir memang layak untuk memenangi Masterchef Malaysia All Star.

Program akhir Masterchef Malaysia All Star telah di berlangsung pada hari ini 28 Januari 2013 dei dapur Masterchef Malaysia. Menyaksikan semua peserta yg telah tersingkir daripada minggu pertama hadir memeriakan majlis dan juga kehadiran keluarga terdekat Zamir dan Celina. Turut ada adalah juara Masterchef Malaysia Selebriti musim pertama dan musim kedua Dato Dr Fazli dan juga Syura. 

Harap kemenangan Zamir dapat menaikkan nama beliau dalam dunia kulinari ini dan setanding seperti mana di capat oleh Dato Dr Fazli. Zamir berpeluang dan cukup muda untuk menuntut lebih banyk ilmu ke peringkat lebih tinggi dan mencipta nama di peringkat antarabangsa. Moga program Masterchef Malaysia musim ke 3 di adakan dah lama tak tgk bakat2 memasak baru di Malaysia ni.








0 comments: