AF, Super Spontan dan Maharaja Lawak Mega Ceriakan Hujung Tahun 2014 | Dunia Penuh Gosip

AF, Super Spontan dan Maharaja Lawak Mega Ceriakan Hujung Tahun 2014

3 program realiti paling popular di saluran Astro bakal kembali menghiasi suku ketiga tahun 2014 ini. Pengurusan Astro telah menysun atur untuk 3 buah program realiti agar ia tidak bertindih antara satu sama lain dan memastikan strategi marketing merangkumi semua ini bahagian. Pasti akan meriah hujung tahun 2014 ini apabila tiba program realiti lawak dan menyanyi ini.

3 program realiti yg di maksudkan adalah Akademi Fantasia, Super Spontan dan juga Maharaja Lawak Mega. Di mulakan dengan Super Spontan yg akan bermula pada 22 Ogos 2014 di saluran Astro Warna dan Mustika HD. Mengekalkan konsep yg sama iai lawak dalm bentuk game bersaing antara dua kumpulan besar yg terdiri daripada 7 org ahli.


Program seterusnya yg akan belangsung pula iailah Akademi Fantasi tahun 2014 yg sekarang telah masuk program Kapsul AF di Astro Ria. Uji bakat AF telah di adakan sekitar bulan Jun lalu di empat lokasi menjadi tumpuan iaitu Johor, Sabah, Pulau Pinang dan Kuala Lumpur. Bakal lahir lagi seorang bintang dalam dunia nyanyi di Malaysia bagi tahun 2014.

Manakala program realiti yang di nantikan setiap tahun oleh penggemar komedi di Malaysia ialah Maharaja Lawak Mega 2014. Tahun ini di harapkan lebih gempak dengan barisan pelawak dan kumpulan yang lebih lawak dan juga lawak2 yg lebih berkualiti. Sapakah barisan pelawak? Sapakah barisan juri untuk tahun 2014 nanti? Masih menjadi rahsia dan nantikan pengumuman oleh pihak Astro.






0 comments: