Sharifah Shakinah Bertunang Akan Mengurangkan Sikap Liarnya | Dunia Penuh Gosip

Sharifah Shakinah Bertunang Akan Mengurangkan Sikap Liarnya

Tahniah buat artis yg tidak kurang dengan kontroversi bersama peminatnya di laman media social sapa lagi kalau bukan Sharifah Sakinah yang telah selamat bertunang dengan Aliff Adha pada 25 Oktober 2014. Mereka telah bercinta lebih kurang setahun yg lalu dan merancang akan melangsungkan majlis perkahwinan pada Mac 2015. Aliff Adha adalah seorang pilot dan seorang yang begitu selamba dan sesuai bagi beliau menurut katanya.


Majlis petunangan ini berlangsung di kediaman keluarga Sharifah Sakinah Taman Melawati. Majlis yang belangsung penuh sederhana ini bukan sahaja di hadiri oleh keluarga rapat beliau malah turut di meriahkan oleh rakan artis yg rapat dengan beliau iaitu Marsha,  Nad Zainal, Jihan Muse dan ramai lagi.


Sharifah Sakinah pernah terpalit dengan kontroversi video separuh bogel beliau dalam laman Keek yg telah menjadi caci serta kebencian ramai org. Selain itu juga beliau suka membuat video2 yg menunjukan diri beliau sebenarnya dan di kongsi di laman Keek tersebut. Adik kepada Sharifah Sahira ini juga telah memenangi Artis Wanita Komedi Paling Popular dalam majlis Anugerah Lawak Warna 2014 menerusi undian SMS.







0 comments: