Temui Dato' AC Mizal dan Dato' Aliff Shukri Serta Ramai Lagi Artis Popular Di OMG Fest All Star Ramadhan Mega Raya Sale 2015 | Dunia Penuh Gosip

Temui Dato' AC Mizal dan Dato' Aliff Shukri Serta Ramai Lagi Artis Popular Di OMG Fest All Star Ramadhan Mega Raya Sale 2015

Bila tiba bulan Ramadhan semua orang berebut-rebut untuk berniaga tidak kurang golongan artis di Malaysia. Bulan ini adalah peluang selain menambah amal kebajaikan juga bulan utuk tambah pendapatan lebih buat rakyat Malaysia tidak kurang artis. Kali ini OMGFest Ventures (SA0307601-W) akan menganjurkan acara paling meriah buat tahun kedua. 


Kali ini program yang di beri nama OMGFest All Star Ramadhan Mega Raya Sale 2015 lebih besar dan juga melibatkan lebih ramai artis dan juga vendor2 untuk menjual pelbagai barangan. Program yang akan berlangsung selama 3 hari iaitu bermula 8 Julai 2015 hingga 10 Julai 2015 yang bertampat di Dewan Kristal TM Convention Centre, Menara TM Bangsar Kuala Lumpur dari jam 10.00 pagi hingga 6.00 petang.



Acara yang mengumpulkan 70 vendors yang menjual pelbagai barangan seperti pakaian wanita dan lelaki, persiapan sambutan Hari Raya, makanan dan juga pelbagai lagi barang perhiasan. Dua nama Dato yang cukup popular di Malaysia sapa lagi kalau bukan Dato' AC Mizal dan juga Dato' Aliff Shukri juga turut sama berniaga pada hari tersebut. Kalau sapa2 yang nak beli barang boleh datang sini dan juga beramah mesra dengan artis2 popular ini.



Selain itu juga ada Mila Jirin, ratu dangdut Iffa Raziah, Zarina Zainuddin, artis yang rajin berniaga Enot, Catriona Ross dan juga Zureda. Kepada peminat dan juga kepada mereka yang nak cari barang jualan artis ini boleh datang beramai2 di sini. Paling hebat korang boleh dapat potongan 80% diskaun untuk kebayakan barang2 yang di jual di sini.


Pada acara pelancaran dan juga sidang akhbar yang berlansung 17 Jun 2015 lepas turut hadir dua Dato hebat ini dan juga beberapa vendors yang menjayakan program ini. Menurut Penaung OMGFest ini Puan Liza Baharum mereka rasa bebesar hati untuk terus menganjurkan program sebegini dan juga turut sama gembira dapat bekerjasama dengan barisan artis dan mereka yang cukup berpengaruh di dunia seni. 

 



Buat petama kalinya juga tahun ini program OMGFest ini dapat liputan secara langsung dalam Official Online TV Radio yang baru tak lain tak bukan PeaceyallFM.com selaku Rakan Media rasmi program ini. Saluran online milik Dato AC Mizal ini juga begitu teruja untuk menyiarkan prorgram ini meluas dalam laman online mereka yang boleh di ikuti di luar negara. Anda boleh jumpa semua penyampai saluran ini pada hari program ini berlangsung nanti.




Jadi datang beramai-ramai untuk dapatkan barangan istimewa yang di jual oleh barisan artis popular dan juga barang Dato Terlajak Laris, Dherbs yang juga membuat promosi hebat dan juga tawaran makup secara percuma pada hari tersebut. Kalau korang nak dapat maklumat lanjut boleh hubungi penganjur di laman facebook dan juga tel yang tertera. Jumpa anda di sana nanti ok. Selamat membeli belah..

Tel : 011 2626 1656 / 019 279 6275
Email : booking@omgfest.my
Instagarm : @OMGFEST2014






0 comments: