Elica Gadis Muda Dari Sabah Juara Mentor Milenia 2017 | Dunia Penuh Gosip

Elica Gadis Muda Dari Sabah Juara Mentor Milenia 2017

Berakhir sudah program Mentor Milenia akhir malam tadi apabila peserta paling muda dari Sabah protege Akim iaitu Elica dinobatkan sebagai juara keseluruhan. Elica menewaskan 3 lagi peserta akhir iaitu Usop, Along dan Sheera. Beliau berjaya membawa pulang wang tunai RM100,000, sebuah trofi dan juga percutian ke London


Tempat kedua pula milik protege Hazama iaitu Usop yang berjaya membawa pulang wang tunai RM50,000 dan juga trofi. Ramai peminat dan penonton berharapkan Usop boleh menjadi juara namun persembahan yang tidak bergitu mantap dan pemilihan lagu yang kurang tepat menjadi punca kekalahan beliau. 

Manakala ditempat ketiga milik protege Tomok iaitu Along yang membawa pulang wang tunai RM20,000 dan juga trofi. Di tempat keempat pula milik protege Black iaitu Sheera membawa pulang wang tunai RM10,000 dan juga trofi. 

Peserta akhir diadili juri tetap dan jemputan yang mewakili 50%, manakala selebihnya juri awam sebanyak 20% dan 30% undian online penonton. Peserta akhir Mentor Milenia 2017 membuat dua persembahan solo dan duet dengan penyanyi jemputan antaranya Siti Nordiana, Misha Omar, Hael dan Salma.





0 comments: