Persembahan Kurang Berkeyakinan Buat Ferhad Tersingkir Minggu Kedua Gegar Vaganza | Dunia Penuh Gosip

Persembahan Kurang Berkeyakinan Buat Ferhad Tersingkir Minggu Kedua Gegar Vaganza

Malam tadi macam biasa setiap Ahad di Astro Ria ramai menantikan persembahan mingguan peserta Gegar Vaganza. Tapi yang lebih nampak banyak menyerlah sepanjang 2 minggu ni adalah penaja utama iaitu Dato Sri Vida. Minggu ni lak dengan drama bersama Prof Dato Chef Wan yang acah-acah nak bercouple. Sikit-sikit tu ok tapi bila tengok asyik muka mereka naik muak pulak.


Tapi nak buat macam mana Astro ikutkan sahaja sebab dah jadi hamba penaja. Kalau tak ada penaja tak jalan program ini betul tak. Dato sekarang ni pun dah mula gila glamor lagi lah nak kena layan karenah mereka. Tak kisahlah janji program ini berjalan dengan jayanya betul tak.

Minggu ini semua peserta nampak sangat menonjol dan juga mampu menyempurkan tugasan yang diberi. Paling best minggu ini adalah persembahan Liza Hanim yang memang tak dinafikan siap dapat standing ovation daripada Dato Ramli M.S dan Hetty Koes Endang. Betul lah vokal beliau dari zaman anak dara sampai sekarang memang mantop.


Selain itu juga persembahan hebat pada minggu ini adalah Hazami dan Haida yang nampak banyak peningkatan. Tahniah kepada semua peserta mampu memberikan saingan yang hebat. Tapi persembahan Ferhad bagikan ada tidak kena dan mungkin lagu tu tidak sesuai dengan beliau pada malam itu dan menyebabkan beliau peserta pertama tersingkir dari program ini. Ramai meramalkan Kak Engku bakal tersingkir tapi beliau masih terselamat setelah mendapat kedudukan ke 2 terakhir.

Apa pun minggu depan semua peserta bakal menyanyikan lagu bukan daripada forte mereka dan jauh daripada kebiasaan. Adakah ia bakal memberikan satu lagi persembahan yang mantop dan hebat. Sama-sama kita nantikan.








0 comments: