Tahniah Shahila Amzah Selamat Bertunang Dengan Jejaka Misteri | Dunia Penuh Gosip

Tahniah Shahila Amzah Selamat Bertunang Dengan Jejaka Misteri

Sangat mengejutkan seluruh rakyat Malaysia apabila artis Malaysia yang popular di China ini mengambil keputusan untuk bertunang. Tahniah kepada Shahila Amzah yang selamat bertunang semalam bersama jejaka pilihan hati iaitu Haris.


Tak banyak yang tahu tentang tunang Shila ini kerana meraka tidak pernah nampak bersama dan tidak pernah update di laman sosial masing-masing. Tiba-tiba jer semalam tanggal 3 Nov majlis pertunangan berlangsung di kediaman keluarga Shila di Hulu Langat.


Ohh menurut apa yang Shila update di laman Instagram beliau Haris Idraki bin Elias adalah lelaki yang beliau telah kenali sejak 7 tahun dahulu. Permulaan sebagai kawan dan akhinya berjaya menambat hati beliau sehingga ke majlis pertungan ini. 


Semua peminat mendoakan kebahagiaan Shila moga sampai ker jinjang pelamin. Cuma belum ada tarikh yang dinyatakan bila mereka bakal melangsungkan perkahwinan. Semua peminat ternanti-nanti akan hari bahagia ini. Adakah Shila akan membuat majlis di Malaysia dan juga majlis untuk peminat di China. Sama-sama kita nantikan ok.





1 ulasan: