STEAM Pengembaraan Dunia Sains Dan Teknologi Cuti Sekolah Di LOT 10 | Dunia Penuh Gosip

STEAM Pengembaraan Dunia Sains Dan Teknologi Cuti Sekolah Di LOT 10

Terokai dunia STEAM yang menarik melalui Pengembaraan Sains Lottie di Lot 10. STEAM adalah integrasi Sains, Teknologi, Kejuruteraan, Seni dan Matematik. Ia merangkumi 4C sebagai elemen penting dalam pendidikan Abad 21 - Kreativiti, Kerjasama, Pemikiran Kritikal dan Komunikasi.


Pengunjung akan dapat menikmati pelbagai kegiatan yang disediakan untuk semua peringkat umur yang termasuk bengkel, persembahan, sumbangan mainan dan pembaikan, belon percuma dan lain-lain Pameran yang menakjubkan di seluruh hujung minggu!

Tarikh: 23-25 ​​November 2018
Masa bermula : 10 pagi - 10 malam
Tempat: Lot 10, 50, Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang,
             55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

Terdapat juga aktiviti yang menyeronokkan seperti bengkel seni, membina kubah geodesik, pencampuran lendir, ujian PH, membina aplikasi Android anda sendiri, mencipta kipas meja USB anda sendiri dan banyak lagi. Pengunjung di hujung minggu Pengembaraan Sains Lottie juga akan berpeluang mendapat edisi terhad Lottie Bear oleh YTL Foundation.

Mendapat ke Lot 10 adalah angin - turun di stesen MRT Bukit Bintang yang berhenti di hadapan pusat membeli-belah atau menggunakan GRAB yang menawarkan penumpang RM5 dengan menggunakan GrabPay ke dan dari Lot 10.

Untuk maklumat lanjut tentang aktiviti menarik, ikut halaman kemas kini pada laman Facebook YTL Foundation di https://www.facebook.com/ytlfoundation

Jumpa anda di sana!






0 comments: