Mentor Milenia Akhir Adakah Kejuaran Fareez Kerana Populariti Ayahnya | Dunia Penuh Gosip

Mentor Milenia Akhir Adakah Kejuaran Fareez Kerana Populariti Ayahnya

Program realiti tv yang penuh dengan kontroversi ini akhirnya sampai ke kemuncaknya malam tadi. Program apa lagi kalau bukan Mentor Milenia yang mana kontroversi daripada segi penaja yang over shadow dan terlampau lebih2 daripada penerbit. Juga proram yamg menggunakan barisan mentor muda yang kurang bepengalaman.


Mentor Milenia akhir malam tadi berlangsung secara langsung di Plaza Alam Sentral Shah Alam dan stesen TV3. Membariskan 3 protege yang layak ke akhir iaitu Qody dan Wanie protege Black manakala Fareez protege Hazama. Sebelum ini 8 protege semuanya dan telah melalui 8 minggu yang penuh dengan cabaran.


Pada persembahan akhir kesemua protege di kehendaki membuat dua persembahan iaitu secara solo dan duet dengan mentor mereka sendiri. Pada mula persembahan dan sokongan peminat memihak kepada Qody namun itu semua andaian penonton pada peringkat awal. Ramai yang meramalkan bahawa Qody boleh menjuarai program ini.

Tapi semua terpulang kepada undian juri awam di studio sebanyak 20markah dan juga undian penonton di rumah melalui laman web mereka. Tuah akhirnya menyebelahi Fareez anak kepada pelakon Fauzi Nawawi dan Lisdawati yang dinobatkan sebagai juara. Berjaya membawa pulang wang tunai RM100,000 dan trofi. Manakala tempat kedua milik Qody dan tempat ketiga milik Wanie.

Tahniah kepada semua pemenang tapi ada juga pihak yang tidak senang dengan keputusan pada malam itu seperti ada yang tidak kena. Ramai pihak menyatakan dalam laman sosial tentang kemenangan Fareez. Tapi itu semua rezeki dan tuah yang menyebelahi yang penting Dato Vida puas hati selaku penaja besar pada malam itu. Tahniah semua.







0 comments: