Tahniah Aishah Kemenangan Dijangka Gegar Vaganza 4 Paling Meriah | Dunia Penuh Gosip

Tahniah Aishah Kemenangan Dijangka Gegar Vaganza 4 Paling Meriah

Telah temat semalam petandingan akhir Gegar Vaganza 4 yang telah di adakan secara langsung di Johor. Menyaksikan 6 peserta iaitu Aishah, Liza Hanim, Lan Solo, Hazami, Firman dan Tia Jinbara bersaing dengan membuar dua persembahan. Persembahan pertama adalah lagu solo manakala persembahan kedua adalah lagu battle yang luar daripada forte mereka.  


Pada malam itu Aishah mendapat lagu All By Myself lagu yang menjadi makanan beliau dan mampu diberikan satu persembahan bernada tinggi. Manakala Liza Hanim pula mendapat lagu Meniti Titian Usang yang tidak sesuai dinyanyikan dalam pertandingan hebat seperti ini kerana ia tidak mnguji vokal beliau sebenar. Sepatutnya cuba bagi dua artis ini lagu yang sama hebat dengan vokal mereka baru nampak seimbang dan puas hati siapa juara.

Namun apa pun keputusan telah dibuat oleh juri dan berpihak kepada Aishah dan memang nak menaikkan beliau yang lebih otai dalam industri ini. Aishah berjaya membawa pulang wang tunai RM100,000, trofi, barang kemas, baucer GoShop, percutian dan juga tanah lot banglo. 

Manakala Liza Hanim membawa pulang wang tunai RM50,000, trofi, barang kemas, baucer GoShop, percutian dan juga tanah lot banglo. Manakala tempat ketiga Lan Solo pula berjaya membawa pulang wang tunai RM30,000, trofi, barang kemas, baucer GoShop dan percutian. 

Tempat ke 4 adalah milik Hazami, ke 5 adalah milik Firman dan tempat ke 6 adalah Tia Jinbara. Malam itu juga turut diadili oleh 2 lagi juri jemputan iaitu Datuk Rosyam Nor dan Datuk Khadijah Ibrahim. Tahniah kepad semua peserta anda tetap terhebat dihati peminat moga bakat anda terus kembang besaing dengan lagu zaman sekarang. 








0 comments: