Kurang Undian Andi Bernadee Tersingkir Minggu Ke 3 Big Stage | Dunia Penuh Gosip

Kurang Undian Andi Bernadee Tersingkir Minggu Ke 3 Big Stage

Minggu ke 3 program realiti Big Stage telah menyingkirkan peserta dari Sabah Andi Bernadee. Walaupun ia satu keputusan yang sangat mengejutkan kerana persembahan Andi agak baik dan mendapat pujian daripada juri tetap. Namun undian daripada peminat di laman Tik Tok tidak menyebelahi Andi dan menjadi perserta seterusnya tersingkir.


Andi pada minggu ini menyampiakan lagu duet bersama dengan Indah Ruhaila melalui lagu Tak Pernah Hilang. Ada beberapa peserta yang lagi lemah nak bandingkan dengan Andi tetapi terselamat kerana undian mereka yang tinggi. Persembahan paling bergaya pada malam ini adalah milik Syafiq Farhain melalui lagu Laksamana Raja Di Laut duet bersama Shiha Zikir. Mendapat pujian daripada Datuk Seri Siti Nurhaliza lagi untuk persembahan tersebut.

Apa pun keputusan telah dibuat oleh ketiga-tiga juri termasuk juri jemputan iaitu Mark Adam. Juri ada hak untuk menggunakan imuniti bagi peserta yang mendapat bottom tiga agar tidak tersingkir. Pada malam itu nampak seperti Datuk Siti nak menggunakan imuniti kepada seorang peserta tetapi setelah perbincangan dilakukan dengan Faizal Tahir ia tidak digunakan kerana terlalu awal. 

Minggu depan menyaksikan lapan peserta akan meneruskan perjuangan di Big Stage menyampaikan lagu lain daripada genre mereka sendiri dan adakah mampu untuk menyahut cabaran tersebut. Ada peserta menyampaikan lagu dangdut, lagu tradisional dan macam-macam lagi. Apa pun terus undian anda dan menyaksikan persembahan secara langsung mereka minggu depan setiap Ahad jam 9.00 malam di Astro RIA dan RIA HD. 






0 comments: