Janet Jackson Peluk Islam Kerana Kahwin? | Dunia Penuh Gosip

Janet Jackson Peluk Islam Kerana Kahwin?


Peminat dunia seni tanah air gempar dengan penyebaran tentang status penyanyi antarabangsa Janet Jackson yg dikatakan telah memeluk Islam lebih setahun lalu. Namun segala keputusan itu di rahsiakan sehinggalah di hebahkan oleh sebuah laman siasatan rahsia. Di laman tersebut telah menyatakan bahawa selepas Janet memeluk Islam beliau bertunang dengan Ushawan kaya daripada Doha. 

Segala telah terbongkar selepas itu apabila Janet dikatakan sibuk dengan persiapan perkahwinan beliau dan diramalkan bahaw tunang beliau menghabiskan hampir AS$13 juta bagi majlis perkahwinan mereka. Satu perbelanjaan terbesar dalam sejarah perkahwinan di Hollywood. 

Satu sumber yang memberitahu sebuah majalah antarabangsa bahawa pada mulanya pasangan ini merancang untuk berkahwin pada hujung tahun depan, namun tarikh masih belum diketahui. Pasangan ini mula bertemu dan berkanalan pada Disember 2009, selepas Janet mengadakan konsert khas di negara Asia Barat. Namun masih diragui tentang niat sebenar Janet memeluk Islam. Mungkin juga benar hebahan sebelum ini bahawa abang beliau Michael Jackson juga pernah memeluk Islam sebelum beliau meninggal dunia. Sapa tahu???


0 comments: