Anugerah Blokbuster 2 Undian Online Sekarang | Dunia Penuh Gosip

Anugerah Blokbuster 2 Undian Online Sekarang

Kini tiba kembali kepada Anugerah Blokbuster 2 bagi tahun 2013 bakal di pilih peringkat awal oleh pengundi untuk mencari senarai akhir yg bakal bersaing nanti di hari kemuncak. Anda sebagai peminat seni filem di Malaysia perlu menjalankan tanggungjawab bukan sahaja untuk PRU 13 tetapi perlu kepada Anugerah Blokbuster. 

 
Dari senarai ni nampak satu paragidma perubahan angin generasi muda kepada dunia filem kita. Ini satu petanda yang bagus kerana mereka adalah generasi pewaris yang akan terus membawa filem ker kepersada dunia. Mcm Shaheizy Sam yg telah berjaya di peringkat Asia apabila di nobatkan sebagai Pelakon Lelaki Terbaik di Festival Filem Antarabangsa ASEAN 2013 (AIIFA). Begitulah yg kita mahukan daripada pelakon2 baru yg tgh muncul sekarang ni ukan popular kerana rupa dan menjadi kemegahan semata2. 

Kategori yg di petandingkan di Anugerah Blokbuster 2 2013. 
 
Anugerah Filem Terhebat
Anugerah Filem Aksi Terhebat 
Anugerah Filem Kelakar Terhebat 
Anugerah Filem Takut Terhebat 
Anugerah Drama Muzikal 
Anugerah Hero Terhebat 
Anugerah Hero Baru Terhebat 
Anugerah Heroin Terhebat 
Anugerah Heroin Baru Terhebat 
Anugerah Tuan Direktor Terhebat 
Anugerah Direktor Baru Terhebat 
Anugerah Watak Penjahat Terhebat 
Anugerah Lagu Tema Terhebat

Setakat ni tgk pada undian senarai yg biasa menang terus menjadi pendahulu. Tapi anda mampu merubahnya dengan undi arti kegemaran anda. Layari Anugerah Blokbuster 2 mudah dan cepat sahaja. Selain tu juga undian melalui akhbar juga boleh di buat dengan membeli akhbar Sinar Harian dan dapatkan borang untuk mengundi.





0 comments: