Artis Program Realiti Meraih Show Dengan Peminat | Dunia Penuh Gosip

Artis Program Realiti Meraih Show Dengan Peminat

Kalau hidup dalam dunia yg sebenar tak apa tapi jgn hidup dalam dunia yg tidak realiti tetapi cuba untuk di jadikan realiti. Inilah nasib yg di hadapi oleh kebanyakan artis porgram realiti cuma program jer realiti tapi hakikat ia tidak lah semanis yg di janjikan. Tambah2 lagi artis ini bukan lah pemenang atau juara program itu hanya skadar peserta yg memeriahkan program sahaja.

Mahagosip bukan nak buat gosip di bulan Syawal ini tetapi kesian melihat nasib mereka yg banyak lahir dari program realiti. Tak ada apa2 yg dpt semua kena usaha sendiri dan bangun sendiri selepas program realiti. Ini Mahagosip ada terbaca satu status daripada bekas peserta sebuah program realiti tv percuma ini. Peserta ini dah mcm terpaksa meraih simpati kepada peminat untuk memanggil beliau membuat persembahan sempena dengan bulan raya ni.


Kalau tgk kat status Fb dia ni rasa2 memang di sgt2 memerlukan kerja mungkin sebab tak byk job maklumlah bukan juara pun. Kesian tgk hidup dalam dunia seni tanah air ni kalau tak cukup bagus jgn berangan lah dpt sebarang job. Dah lah tak ada rupa nyanyi pun alah kadar jer so kesian. Tapi nak buat mcm mana nasib artis program yg sesetengah org panggil program "Mee Segera". Apa pun niat beliau baik nak cari peluang mana tahu ada kawn2 baca status dia and nak panggil buat show harga memang murah lah tu hehehehe.

Apa pun anda kalau nak sertai program realiti dikir habis2 dan juga fikir masak2. Jgn sampai merayu pada simpati org untuk dptkan show. Simpati tetapi nak buat mcm mana anda dah pilih jalan itu dan anda harus terus usaha untuk lebih berjaya dana maju. Jgn harap sgt pada org ok usaha sendiri mana tahu rezeki lebih melimpah ruah. Ok semua kalau ada open house tu panggil2 artis murah2 ni buat show sekurang2nya dpt mereka pendapatan lebih sikit kan. Selamat memjamu selera di Open House ok bye....

2 ulasan:

  1. sedih pulak bila tengok macam ni
    aah kan..bila lihat title artis..slalu kita pikirkan diorng ni kaya, rumah besar
    moga mereka sentiasa dimurahkn rezeki

    jemput baca & komen entry yumida ni mahagosip:

    http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

    pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

    BalasPadam
  2. tula, kalau dah terjebak dalam program macam ni memang sekejap je naik. nasib baik ada juga artis Malaysis ni ada bukak bisnes, takut2 kerier dorang tk thn lama 10 tahun akan datg :)

    BalasPadam