Kedua-dua Peserta Wanita Tersingkir - Super Spontan 2013 | Dunia Penuh Gosip

Kedua-dua Peserta Wanita Tersingkir - Super Spontan 2013

Program lawak realiti yg menonjolkan bintang2 lawak tanah air kini telah sampai ke minggu ker 6. Hanya tinggal 5 peserta dari kumpulan Semut Sentap dan 5 peserta sahaja dari kumpulan Keta Konfius. Super Spontan semakin spontan dan semakin menghiburkan dengan telatah hebat daripada barisan pelawak hebat negara.

Namun minggu ini adalah minggu malang buat peserta kerana ada dua penyingkiran di lakukan sekali dalam satu hari rancangan. Di mana penyingkiran peserta wanita terakhir dalam program ini iaitu Nurkhairiah setelah kumpulan mereka gagal meraih mata juara minggu lepas. Begitu juga nasib Shuib apabila beliau juga turut tersingkir minggu ini apabila kumpulan mereka juga telah tewas dan di umumkan di singkir dari program ini.


Penyingkiran kali ini telah menyaksikan sekali lagi pelawak wanita terus tewas dalam program realiti lawak. Sebelum ini  juga dalam program Raja Lawak atau Maharaja Lawak juga semua kumpulan atau peserta wanita tersingkir awal. Adakah pelawak wanita tidak pandai berlawak atau kurang hebat daripada pelawak lelaki. Adakah akan ada generasi pewaris untuk pelawak wanita atau general lawak ini khas untuk kaum lelaki.

Harap program realiti lawak ini akan lebih menonjolkan peserta lawak wanita di masa hadapan untuk mencari pewaris pelawak wanita. Adakah kita akan lihat pelawak lelaki yg berpakaian wanita sahaja di masa depan dan tidak ada pelawak wanita yang tulin. Super Spontan adalah antara arena sesuai untuk menaikan pelawak wanita tetapi bila kita akan lihat itu semua. Saksikan Super Spontan setiap hari Jumaat jam 10.00mlm di Astro Warna dan Astro Mustika HD.





0 comments: