Menangi iPad Mini 2 Bersama Salam Media! | Dunia Penuh Gosip

Menangi iPad Mini 2 Bersama Salam Media!

Anda mampu untuk menangi iPad Mini 2 sekiranya anda adalah seorang Blogger, Pengguna Twitter, Facebook dan juga Instagram. Mcm mana nak menang mudah sahaja dan tak perlu masuk pertandingan hanya dafatarkan diri anda di Salam Media sekarang juga. Apa itu Salam Media?


Kalau nak tahu Salam Media adalah salah satu platform pengiklanan Islam yg cuba di terapkan dalam pengguna Blogger, Facebook, Twitter dan juga Instagram. Salam Media adalah komuniti penulis blog dan pengguna media sosial bersedia untuk berkongsi dan akan assosiated dengan jenama yang mereka suka. Kami ketat ke atas pematuhan syariah, telus dan boleh dipercayai.


Tapi yang syoknya di Salam Media adalah mereka tidak melakukan pengiklanan banner di blog atau di media social anda. Mereka juga mematuhi undang2 Islam. Mcm mana yg di katakan mematuhi undang2 Islam ia adalah dengan tidak mahu untuk mempromosikan jenama yang mengeksploitasikan kanak-kanak dan wanita, mahupun kami melakukan apa-apa alkohol dan pemasaran rokok.

 


Mudah bukan kalau tgk ada beberapa jenama besar yg telah melanggan dengan Salam Media anda mahu menjadi sebahagian daripada Salam Media. Anda juga di cari jgn lupa untuk daftarkan diri anda sekarang di Salam Media dan pastikan anda terus bersama salam media di Facebook dan Twitter mereka. Daftar juga untuk menang iPad Mini 2 kalau anda rasa anda layak jom...






4 ulasan:

  1. dia kalau nk join kena buat entry jugak kan ? sumber nk ambik dari mana ye ?

    BalasPadam
  2. @Atiqah

    Kalau buat entry dapat 20 x lebih peluang, tak buat entry pon tak pe (sebaiknya buat la). Cik puan boleh berdaftar di salammedia.my/im.

    Kontent boleh petik apa saja di laman kami. :)

    BalasPadam
  3. wah, nk daftar jgk laa..

    BalasPadam
  4. Terima kasih atas sokongan daripada pihak puan. good luck!

    BalasPadam