Wedding Of The Year Milik Sapa? Zain & Che Ta atau Jovian & Nina | Dunia Penuh Gosip

Wedding Of The Year Milik Sapa? Zain & Che Ta atau Jovian & Nina

Minggu ni seperti satu festa meraikan perkahwinan antara pasangan artis. Mungkin juga sebab hujung thun menjadi tarikh pilihan selebriti tanah air untuk menamatkan zaman bujang. Begitu juga pasangan hebat yg menjadi liputan utama media sekarang iaitu Zain dan Che Ta. Penajaan paling pasangan artis paling tinggi setakat ini iaitu 13juta sapa tak banggakan hehehe.


Kebetulan pula pada tarikh yg sama perkahwinan antara pasangan fesyen designer dan juga anak kepada menteri Dato Ismail Sabri Yaacob. Jovian Mandagie dan juga anak dara Nina Sabrina. Mereka juga antara pasangan yg mendapat liputan hebat kerana pasangan selebriti yg popular.

Tgk majlis berinai pun dah grand Che Ta apa lagi kalau majlis bernikah dan bersandingkan kena pada tarikh 11/12/13 pilihan mereka memang sesuai. Wedding of The Year ker perkahwinan Che Ta dan Zain. Tapi kita doakan kebahagiaan mereka kekal ke akhirnya kerana itu ketentuan mereka tidak perlu kita jelous.


Pernikah Jovian dan Nina pula telah berlangsung di Masjid Istana Lama yg mana Jovian telah di nikahkan sendiri oleh Ismail Sabri sendiri sebagai wali. Memang untuk Jovian dan Nina sama padan dan sama cocok. Moga mereka juga kekal abadi sehingga akhir hayat dan dpt zuriat anak2 yang comel2 dan cantik mcm mereka.







0 comments: