Miss Philippine Rampas Takhta Miss Universe 2015 Setelah Host Tersalah Umum | Dunia Penuh Gosip

Miss Philippine Rampas Takhta Miss Universe 2015 Setelah Host Tersalah Umum

Puncak acara akhir Miss Universe 2015 yang berlangsung di Las Vegas Amerika Syarikat, dinodai insiden memalukan. Pengacara Miss Universe, Steve Harvey salah mengumumkan juara. Pada Malam itu Harvey mengumumkan bahawa Miss Colombia, Ariadna Guiterrez terpilih sebagai Miss Universe 2015.


Namun setelah menerima bunga penghargaan, dikalungkan mahkota, dan memberi lambaian sebagai seorang juara, tiba2 pengacara muncul semula dengan nada perlahan dan penuh silap “Saya harus minta maaf,” kata Harvey. ” Miss Colombia adalah juara tempat kedua ,” dan mengumumkan Miss Philippine sebagai juara sebenar Miss Universe 2015.

Pada masa sama kedengaran orang ramai bersorak akan keputusan yang sebenar bahawa Miss Philippine sebagai juara. Juga kelihatan wakil negara Asia itu terpinga-pinga bahawa beliau adalah pemenang sebenar pada malam tersebut. Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia nampak di wajahnya. 


Apa pun selepas penyerahan semula kalungan dan juga mahkota kejuaran kepada pemenang sebenarnya kelihatan Miss Colombia menangis dan di kelilingi kawan2 yang lain. Apa pun kalau sudah rezeki tak kemana. Sejurus itu, Steve telah membuat permohonan maaf secara terbuka atas kekhilafannya yang tersalah membaca nama pemenang tertera dalam kad keputusan tersebut. Tahniah kepada pemenang dan juga tahniah kepada semua yang telah menyertai Miss Universe 2015 dengan jayanya. 







0 comments: