Lawak Solo Akhirnya Milik Danial Dari Penang | Dunia Penuh Gosip

Lawak Solo Akhirnya Milik Danial Dari Penang

Setelah 8 minggu berteka teki siapa yang paling lawak antara pelawak solo makan pada malam akhir Jumaat yang lepas keputusan telah diumumkan. Tahniah kepada Mohamad Danial Mohd Zaini dari Pulau Pinang dinobatkan sebagai juara program Lawak Solo. Sebagai pemenang Danial membawa pulang hadiah wang tunai RM80,000 dan trofi kejuaraan. 

Sebelum ini setiap minggu menunjukan perubahan untuk setiap kedudukan peserta menjadikan keputusan malam akhir amat sukar untuk diramalkan. Kehebatan banyak peserta adalah kepada konsistan lawak mereka setiap minggu yang menambat hati penonton.


Tempat kedua Lawak Solo adalah milik Mad Sabah manakala tempat ketiga milik Fikry dan juga tempat keempat milik AG Hafiz. Semua peserta akhir membuat dua persembahan dengan tema bebas dan hiburan. 

Pada malam akhir diadili oleh juri tetap Dato AC Mizal dan Saiful Apek manakala Erra Fazira sebagai juri jemputan. Program belangsung secara langsung dari Studio Finas dan juga saluran Astro Warna serta Maya HD. Tahniah kepada semua peserta akhir dan moga ia akan terus mewarnai dunia lawak negara. Moga Astro teruskan program ini kerana ia sangat bagus dalam mendidik dan melahirkan pelawak berkualiti.




0 comments: