Juara Maharaja Lawak Mega Sekali Lagi Milik Bocey | Dunia Penuh Gosip

Juara Maharaja Lawak Mega Sekali Lagi Milik Bocey

Tahniah kepada kumpulan Bocey kerana berjaya menjadi juara untuk kali kedua berturut-turut dalam program Maharaja Lawak Mega 2017 baru-baru ini. Sebelum ini kumpulan 3 sekawan iaitu Abam, Fad dan Ache telah menjadi juara pada Maharaja Lawak Mega musim lepas. Tahun ini mereke membawa pulang wang tunai RM500,000 dan trofi.


Tempat kedua pula milik kumpulan Shiro yang berjaya membawa pulang wang tunai RM250,000 dan trofi. Manakala tempat ketiga milik wakil solo dari Indonesia Dzawin. Ini adalah pengalaman pertama beliau menyertai pertandingan ini membawa pulang wang tunai RM150,000 dan trofi. 

Manakala bekas juara Maharaja Lawak Mega tahun 2015 Zero mendapat tempat keempat. Kekalahan teruk Zero disebabkan oleh persembahan yang kurang memberangsangkan pada malam akhir tersebut. Ramai peminat kecewa dan beharap Zero bakal menjadi juara sekali lagi.

Di tempat terakhir milik kumpulan Puteh. Persembahan akhir MLM 2017 telah berlangsung pada Jumaat lepas, di Dewan Wawasan, Jitra, Kedah dan disiarkan di Astro Warna (saluran 132) dan Warna HD (saluran 124) bermula pukul 10 malam.






0 comments: