Nursajat Tayang Anak Ikan Baru Pulak Lebih Sado Dan Lebih Mesra | Dunia Penuh Gosip

Nursajat Tayang Anak Ikan Baru Pulak Lebih Sado Dan Lebih Mesra

Sekali lagi jutawan kosmetik Nursajat yang sebelum ni popular dengan kontroversi selain daripada jantina juga kontroversi bergambar mesra dengan anak ikan lamanya dulu boleh baca kat sini. Masih tiada perubahan tapi makin berani pula dia menunjuk-nunjuk di media.


Kini sekali lagi beliau berani menayangkan anak ikan barunya yang tengah intim dan mesra. Melalui akaun Instagram beliau ada beberapa keping gambar mesra bersama seorang lelaki sado tetapi tidak ditayangkan wajahnya. Walaupun disorok identiti lelaki tersebut telah tersebar gambar seorang lelaki yang seakan sama seperti mana yang Sajat muat naik di Instagramnya.


Memang lelaki sado banyak mendampingi jutawan itu adakah betul kerana cinta atau hanya kerana kekayaannya. Tapi bolehkah Sajat meneruskan hajat untuk berkahwin dengan lelaki tersebut apatah lagi status beliau yang masih keliru dengan jantinanya.


Namun setakat ini masih tiada kenyataan rasmi daripada beliau tentang lelaki tersebut dan sejauh mana hubungan mereka ini. Adakah seperti mana anak-anak ikan beliau sebelum ini. Atau alasan hanya sekadar rakan sekerja atau kawan biasa bosannnn...







0 comments: