5 Bintang Ke Final Akademi Fantasia Megastar Minggu Depan | Dunia Penuh Gosip

5 Bintang Ke Final Akademi Fantasia Megastar Minggu Depan

Tahniah kepada 5 bintang yang memang selayaknya untuk pergi ke peringkat akhir AF Megastar minggu hadapan. Bagi dua yang tersingkir pada peringkat separuh akhir ini iaitu Amir J dan Amir mungkin diluar sana masih banyak peluang untuk anda kerana usia anda masih muda. 

Bagi peserta yang layak iaitu Idayu, Bob, Marsha, Syamel dan Syahir ini adalah peluang keemasan korang untuk buktikan bahawa korang adalah yang terbaik daripada masa lalu korang. Walaupun Syahir pernah menang AF dahulu tapi tidak semestinya kali ini akan milik beliau lagi kerana bakat adalah segalanya.


Namun daripada pemerhatian kita seperti dah boleh ramal siapa bakal mendapat markah lebih daripada juri dan kedudukan setiap peserta pada minggu akhir ini nanti. Nampak gaya kehebatan Idayu dan Bob tidak boleh dinafikan lagi memang mereka ternyata hebat. Tapi sediakah kita peminat kat luar sana untuk terima orang seperti mereka.

Maksudnya penyanyi yang ada suara sangat sedap dan bakat tinggi tapi fizikal yang tidak seindah mana. Ini yang menyebabkan industri kita hanya pandang pada rupa bukan pada suara. Walaupun Datuk M. Nasir kata Bob adalah aset negara mungkin pertandingan luar negara mereka boleh menang tapi untuk jual lagu atau album kat negara sendiri belum tentu lagi kalau kita peminat tak ubah persepsi itu.

Harap lepas Akademi Fantasia Megastar ini akan membuka mata kita semua bawah sebelum ini kita telah lepaskan lubuk emas yang ada pada bintang-bintang hebat negara ini. Juga mereka yang lahir dari AF Megastar ini akan diberi lagu yang sesuai dengan vokal dan popular agar ia tidak mati begitu sahaja. Semoga maju jaya kepada semua peserta akhir dan pastikan buat yang terbaik untuk diri anda dan peminat. Suka tengok persembahan Marsha dan Idayu.







0 comments: