Ala Bertunang Pun Nak Drama Ke #Fattzura | Dunia Penuh Gosip

Ala Bertunang Pun Nak Drama Ke #Fattzura

Itu lah kalau dah nama artiskan macam-macam mereka boleh buat untuk terusk kekal dihati dan minda peminat walaupun terpaksa belakon dan membuat drama. Sehinggakan status dan kahwin atau tunang pun nak didramakan bosanlah. Cukup lah ia drama kat TV sahaja tak perlu nak ke alam realiti. Apa salah terus terang jer.


Tapi Alhamdulillah akhirnya mereka pun telah buat pengakuan tentang status Fattah Amin dan juga Fazura. Baru-baru ni mereka telah selamat menunaikan Umrah bersama-sama dengan keluarga dan ia menguatkan lagi spekulasi tentang hubungan mereka.

Bila pulang sahaja terus mereka buat majlis sidang media untuk menjelaskan kepada media dan peminat tentang status mereka. Ohhhh rupanya baru bertunang sebelum ni media surat khabar dan online kecoh kompang yang mereka kahwin ni hanya untuk dapat trafik sahaja. Tapi hakikat semua itu hanya dusta sahaja.

Fattah Amin dan Fazura telah melangsung majlis pertunangan mereka pada 13 November sebelum mereka berangkat menunaikan Umrah. Majlis yang berlangsung sederhana di rumah keluarga Fazura bertemakan warna purple u oll sweet sangat.

Memang mereka sama padan dan sama cute sangat moga perhubungan mereka ni kekal sampai ke jingjang pelamin dan seterusnya sampai anak cucu. Tahniah buat kedua-dua mereka ni memang korang hebat dari drama sampai ke realiti. Peminat sokong harus diteruskan hubunga mulia ini.








0 comments: