Majlis Resepsi #Fattzura Bersama Peminat Tidak Seperti Yang Disangkakan | Dunia Penuh Gosip

Majlis Resepsi #Fattzura Bersama Peminat Tidak Seperti Yang Disangkakan

Sangat mengejutkan apabila majlis resepsi #Fattzura yang berlangsung hari ini diluar jangkaan. Ini kerana kehadiran peminat adalah diluar sangkaan dan lebih daripada sepertimana yang digembar gemburkan. Ini kerana peminat dari seluruh negara turut hadir seperti Singapura dan Indonesia.


Sebelum ini mereka menjangkakan 5000 peminat akan hadir pada majlis tersebut. Kelihatan juga Fattah Amin dan Fazura sangat secocok dengan pakaian songket bewarna ungu lembut bersama pelamin hiasan Reka Timur menyerlahkan lagi majlis resepsi kali ini. Turut hadir rakan artis yang tidak berkesempatan sebelum ini.



Pada majlis itu juga Fattah dan Fatzura membuat kejutan kepada semua hadiri apabila menyampaikan lagu buat semua peminat. Majlis yang diadakan di Royale Palace Shah Alam ini dibahagikan kepada 2 bahagian iaitu pagi untuk sesi bersama rakan terdekat dan petang bersama peminat.


Semoga pasangan dua mempelai yang sangat sepadan sama cantik ini terus kekal hingga Jannah dan mendapat cahaya mata yang comel-comel. Nampak mereka makin bahagian dan makin manja berdua moga terus menjadi inspirasi kepada pasangan diluar sana. 





1 ulasan:

  1. Tanpa NamaMac 12, 2018

    kesian,.. tak kesampaian lofattah

    BalasPadam