Gegar Vaganza 5 Tampil Bukan Sahaja Peserta Solo Ada Juga Berkumpulan Siapa Mereka | Dunia Penuh Gosip

Gegar Vaganza 5 Tampil Bukan Sahaja Peserta Solo Ada Juga Berkumpulan Siapa Mereka

Setelah akan tamat program realiti Big Stage yang akan berakhir minggu seluruh rakyat Malaysia terus dihiburkan lagi dengan program yang viral sejak beberapa musim yang lalu. Kini kembali lagi Gegar Vaganza musim ke lima. Bakal mula beraksi pada 30 September di Astro Ria dan Ria HD. 


GV kali ini tampil dominasi oleh peserta perempuan tapi bukan sahaja peserta solo malah ada juga buat pertama kali peserta bekumpulan tahun ini. Kumpulan yang begitu popular era tahun 90an iaitu Elite dan Billy Zulkarnain. Juga ada kumpulan yang baru dan masih hangat juga turut serta untuk GV kali ini iaitu kumpulan Forteen. Sudah kenapa nak masuk program ni korang tak cukup laku ker hehehe atau nak kembalikan semula peminat korang.

Selain itu juga perserta solo lain yang telah lama tidak beraksi dipentas besar seperti ini kembali lagi dan lebih hebat seperti penyanyi dandut Amelina, Safura Yaakob, Noryn Aziz, Farawahida, Hetty Sarlene dan Dia Fadilla. Manakala peserta lelaki pula pastinya memberi saingan hebat seperti Zamani dan Shafie dari kumpulan Rio. 

Juga akhirnya tahun ini setelah bertahun-tahun nama beliau selalu sebut bakal beraksi dalam GV kini telah masuk sapa lagi kalau bukan Maya Matahari. GV5 akan bersiaran selama lapan minggu dan seperti biasa diacarakan oleh Nabil Ahmad dan gandingan kelakarnya Jihan Muse. Manakala juri profesional masih tetap lagi iaitu Dato Ramli M.S dan juga Khadijah Ibrahim.

Dengar citer tahun ini penaja baru untuk program ini dan tidak lagi penaja seperti mana tahun-tahun sebelum ini. Mungkin tempias kerana kontroversi yang diterimanya dengan hadiah palsu itu biar mereka satelkan sendiri. Tahun ini abang telajak laris pula ambil alih adakah akan sama macam penaja dulu suka nak overshadow pengacara dan suka buat-buat riuh kat pentas. Sama-sama kita saksikan drama kat GV biasalah Astro kalau tak ada drama tak sah kat program mereka.








0 comments: