Tajul Tersingkir Konsert Minggu Ke 5 Big Stage Dan Juri Buat Kejutan | Dunia Penuh Gosip

Tajul Tersingkir Konsert Minggu Ke 5 Big Stage Dan Juri Buat Kejutan

Tajul yang selalu mendapat markah rendah hampir setiap minggu akhirnya tersingkir pada minggu kelima ini. Tajul menyampaikan lagu Sulit dengan gaya bersahaja. Namun rezeki dalam program ini bukan miliknya terpaksa tersingkir setelah menjadi bottom tiga bersama dengan Ariff Bahran dan juga Afieq Shazwan


Pada malam itu juga menyaksikan Dato Sri Siti Nurhaliza membuat kejutan pertama apabila membuat pengumuman pada akhir konsert bahawa semua lagu yang akan dinyanyikan peserta yang layak ke minggu keenam adalah lagu pilihan beliau. Semua lagu itu dipilih sendiri oleh Dato Siti berdasarkan kesesuaian penyanyi tersebut.

Diantara lagu yang tersenarai pilihan Dato Siti adalah Semakin dari Sarah Raisuddin, Getaran Cinta Dijiwa dari Liza Hanim, Harus Terpisah dari Chakra Khan, Jadi Aku Sebentar Saja dari Judika dan ada lagi beberapa buah lagu. Semua peserta mesti menyampaikan lagu ini mengikut cara mereka tersendiri agar jauh daripada penyanyi asal.

Juga membuat kejutan pada malam minggu kelima ini adalah Faizal Tahir yang membuat keputusan untuk mengadakan tugasan battle antara peserta. Setelah berbincang dengan juri lain dan juga pihak produksi keputusan itu diambil bagi memberi peluang kepada peserta untuk membantu rakan mereka yang dibattlekan pada minggu hadapan.

Dimana kita akan melihat Ariff Bahran akan battle bersama Sarah Surhairi manakala Syafiq Farhain akan battle bersama Baby Shima dan Afiq Shazwan akan battle bersama dengan Wanie Kayrie. Namun lagu apa masih tidak diberitahu adakah mereka diberi peluang untuk memilih lagu sendiri. Kita tunggu persembahan mereka minggu depan secara langsung di Astro Ria dan RIA HD.







0 comments: