Wani Kayrie Diselamatkan Dari Tersingkir Pentas Big Stage Minggu Ke 6 | Dunia Penuh Gosip

Wani Kayrie Diselamatkan Dari Tersingkir Pentas Big Stage Minggu Ke 6

Nampaknya makin hangat pentas Big Stage apabila masuk minggu suku akhir minggu lepas menyaksikan tiada peserta yang disingkirkan. Ini kerana peserta yang sepatutnya tersingkir diselamat oleh kuasa imuniti daripada juri tetap Dato Seri Siti Nurhaliza. Sebelum ini kita lihat Faizal Tahir telah menggunakan imunitinya kepada peserta Ariff kali ini giliran Wani pula.


Walaupun banyak sangat kekurangan pada persembahan Wani pada malam itu seperti yang dikomen oleh Tok Ti namun peluang selalu datang pada saat akhir. Setelah tiga nama diumumkan berada pada kedudukan bottom tree ternyata nama Wani Kayrie paling mendapat markah yang sangat rendah daripada juri termasuk peserta Baby Shima dan Ariff Bahran. Ini diterukan lagi dengan undian rendah dalam aplikasi Tik Tok. 

Penggunaan imuniti itu menyaksikan enam peserta lagi meneruskan pertandingan diperingkat separuh akhir minggu depan dengan menyampaikan lagu-lagu bertemakan 'Road To Final'. Adakah pada minggu depan akan ada dua penyingkiran tapi tidak mungkin. Nampak pihak produksi akan meneruskan dengan lima sahaja peserta yang akan ke final dan seorang bakal tersingkir minggu depan.

Tugasan minggu depan semua peserta perlu membuat dua persembahan iaitu solo dan duet bersama artis jemputan sekali lagi. Siapakah bakal menyerlah untuk ke peringkat akhir dan siapa yang menjadi mangsa terakhir penyingkiran sebelum kita menyaksikan juara bakal dinobatkan 2 minggu lagi. Sama-sama kita saksikan program Big Stage di Astro Ria dan Ria HD. 







0 comments: