BookXcess Melancarkan Online Memenuhi Konsep Luar Talian Kedai Buku BookXcess @ Wolf House | Dunia Penuh Gosip

BookXcess Melancarkan Online Memenuhi Konsep Luar Talian Kedai Buku BookXcess @ Wolf House

BookXcess, jenama tempatan yang terkenal dengan kedai buku konsepnya yang unik dan buku yang berpatutan dengan potongan harga 50% hingga 80% yang disyorkan sepanjang tahun melancarkan kedai buku ke-10 yang terletak di Ibu Pejabatnya di Wolf House, 5, Jalan Trompet 33 / 8 (bit.ly/2ZKLcfm). BookXcess @ Wolf House akan dibuka dari jam 10 pagi hingga 8 malam.


Mentransformasikan lobi ibu pejabat dan gudang menjadi kedai buku yang unik dan padat, BookXcess juga melancarkan perkhidmatan pengambilan sendiri selama 2 jam untuk pengguna dalam talian mereka. Eksklusif untuk BookXcess @ Wolf House, pelanggan akan dapat membeli buku melalui bookxcessonline.com dari rumah dan mengumpulkannya di BookXcess @ Wolf House hanya dalam 2 jam tanpa bayaran tambahan.


Di BookXcess @ Wolf House, pengunjung boleh menjumpai buku dari pelbagai genre seperti fiksyen ilmiah, thriller, sastera, tajuk dewasa muda, buku perniagaan, buku masakan, buku seni dan reka bentuk, buku kanak-kanak dan banyak lagi yang dicari buku.


"Seluruh pandemi telah mengubah landskap perniagaan dan kita harus menyesuaikan diri dengan keadaan baru di dunia baru ini. Kami memahami keperluan untuk mengakses buku-buku yang berpatutan selama ini kerana banyak sebab. Anak-anak masih tidak dibenarkan pergi ke sekolah dan ibu bapa perlu sentiasa memikirkan aktiviti untuk anak-anak mereka. Kini ibu bapa tidak perlu menunggu untuk menerima buku aktiviti anak-anak mereka tetapi hanya dapat membelinya dan mengambilnya dalam 2 jam berikutnya. Terdapat banyak rakyat Malaysia yang masih bimbang untuk mengunjungi tempat runcit dan ini mendorong kita untuk mengemukakan idea untuk berkahwin dengan kedai dalam talian dan luar talian untuk membolehkan orang ramai membeli buku dengan senang hati. Permintaan untuk buku telah meningkat dengan pesat selama masa-masa percubaan ini dan kami mengizinkan akses pelbagai platform bagi pelanggan untuk menerima buku mereka secepat yang kami dapat. Kami juga melancarkan penghantaran 48 jam ke Lembah Klang untuk pelanggan yang membeli buku dari BookXcess Online, ”kata Andrew Yap, CoFounder dari BookXcess.


Untuk hujung minggu pembukaannya, pelanggan dapat menikmati potongan 20% judul di seluruh buku di atas buku-buku potongan dan 25 pelanggan pertama setiap hari mendapat baucar RM20 dari 30 Mei - 2 Jun 2020. Untuk 9 kedai BookXcess yang lain, pelanggan dapat menikmati potongan 10% di seberang jalan.


Pengunjung ke mana-mana kedai buku BookXcess boleh yakin bahawa kerana COVID-19, terdapat langkah-langkah keselamatan seperti kemasukan terhad untuk setiap kedai, pengimbasan suhu akan dilakukan semasa masuk, pembersih tangan ditempatkan secara strategik di setiap kedai, dan penelusuran kontak wajib prosedur.

Pelanggan digalakkan untuk terus dikemas kini untuk mengetahui lebih lanjut mengenai buku, kemas kini dan promosi terkini BookXcess melalui laman media sosial BookXcess dan Big Bad Wolf Books.

Hashtag Rasmi: #BXWOLFHOUSE 
Facebook: facebook.com/BookXcess/; facebook.com/bbwbooks/ 
Instagram: @bookxcess
Laman web @bigbadwolfbooks: https://www.bookxcess.com/









0 comments: