Terakhir Faizal Ismail Mengacara Majlis Anugerah ASK 2013 | Dunia Penuh Gosip

Terakhir Faizal Ismail Mengacara Majlis Anugerah ASK 2013

Setelah bertahun2 kita melihat pelbagai gaya dan juga fesyen artis di majlis anugerah kini tiba giliran ASK 2013 atau Anugerah Skrin 2013 yg bakal berlangsung pada 29 Nov 2013 secara langsung di TV3. Bertemakan Kaca pasti ia satu majlis anugerah yg lebih gempak daripada Media Prima. Tujuan memartabatkan drama tempatan dan juga mereka bergiat aktif dibelakang tabir.


Namun satu yg cukup istimewa dalam majlis anugerah ini ialah apabila Faizal Ismail penyampai radio HotFm bakal menjadi penyampai terakhir pada mlm tersebut. Ini kerana Faizal Ismail telah pun menhantar surat peletakan jawatan sebagai penyampai radio tersebut pertengahan bulan lepas. Dan ia adalah anugerah terakhir yg akan di acarakan oleh beliau. Namun kehebatan ASK 2013 tidak dapat di nafikan lagi.

Menariknya, persembahan ASK 2013 akan memberi penghormatan dan drama 'TV Legend' di hati penonton. Antara artis yang yerlibat dqlam persembahan malam itu ialah seperti Jamal Abdillah, Datuk Sharifah Aini, Fauziah Ahmad Daud, Hazama, Amir Jahari, Jaafar Onn, Melissa Saila, Adira, Hafiz dan ramai lagi. 

Secara keseluruhan, ASK 2013 bakal mempertandingkan 30 kategori yang meliputi 11 kategori drama, 7 kategori filem, 6 kategori penerbitan dalaman serta 6 kategori teknikal. Bagi kategori drama, 16 buah drama, 13 buah drama rantaian dan 4 drama komedi telah dicalonkan. Manakala untuk kategori filem terbitan tempatan layak dipertandingkan untuk ASK 2013 ini. Antara drama yang layak bertanding seperti Akhirnya Kisah Perempuan, Aku Bukan Malaikat, Anak lorong dan banyak lagi.








0 comments: