Siapa Bakal Merangkul Paling Banyak Anugerah Dalam American Music Awards 2016 | Dunia Penuh Gosip

Siapa Bakal Merangkul Paling Banyak Anugerah Dalam American Music Awards 2016

Tinggal beberapa hari lagi American Music Awards 2016 akan berlangsung secara live dikaca TV Malaysia. Barisan artis-artis seperti Bruno Mars, Niall Horan dan The Weeknd mendahului carta dengan trek terbaru mereka, AMA 2016 adalah show yang menarik untuk kedua-dua pemuzik dan penonton sendiri.


Supermodel Gigi Hadid akan bersama tuan rumah AMA bersama SNL alum, Jay Pharoah. Drake kini memegang rekod bagi kebanyakan pencalonan AMA dengan 13 kategori, mengalahkan rekod Michael Jackson sebelumnya 11 dari tahun 1984.


Adele dan Justin Bieber mendapat 5 pencalonan masing-masing, diikuti oleh 4 kategori setiap satu untuk Beyoncé dan The Chainsmokers dan 3 untuk Bryson Tiller, Twenty One Pilots, Carrie Underwood, Fetty Wap dan Weeknd.


Siapakah antara Ariana Grande dengan Adele, Beyonce dan Justin Bieber untuk menerima gelaran Artist of The Year. Lagu hits antara Rihanna 'Work' menampilkan Drake peluang cerah untuk menang Collaboration of the Year. The Chainsmokers akan berhadapan dengan kumpulan menggerunkan tindakan untuk anugerah Artis Baru tahun ini, termasuk DNCE, Alessia Cara, Shawn Mendes dan Zayn Malik.


Nantikan AMA 2016 di RTL CBS Entertainment HD (Hypp TV 616) pada 21 November pada jam 9.00 pagi diikuti dengan acara penting di 21:55.





0 comments: