Aina Abdul Satu Kejutan Antara 12 Lagu Layak Ke Anugerah Juara Lagu 34 | Dunia Penuh Gosip

Aina Abdul Satu Kejutan Antara 12 Lagu Layak Ke Anugerah Juara Lagu 34

Debaran dan juga penantian 30 buah lagu yang bersaing pada peringkat separuh akhir Muzik-Muzik 34 telah terjawab. 12 buah lagu telah layak dan terpilih untuk keperingkat Anugerah Juara Lagu yang akhirnya satu lagu bakal dinobatkan sebagai juara. Seperti mana ramalan ramai peminat lagu Anta Permana dan juga Ragaman berjaya layak keperingkat juara lagu. Kedua-dua lagu ini tidak disampaikan oleh penyanyi asal tapi penyanyi peganti namun kekuatan pada lirik dan muziknya.


Lagu lain yang layak ke peringkat Anugerah Juara Lagu 34 adalah lagu Drama dari kumpulan Drama Band, Rampas nyanyian Akim & The Majistret, Dinda dari kumpulan Masdo. Manakala lagu solo pula menyaksikan artis baru serta artis otai bersaing seperti Sumpah - Naim Daneal, Sumpah - Aina Abdul, Bangun- Aman RA, Kisah Cinta Kita - Hafiz Suip, Ku Bersuara - Ernie Zakri, Lembah Kesepian - Haqiem Rusli dan Peneman - Hazama.

Namun tetap ada juga beberapa lagu yang ternyata ada juga kehebatannya tetapi tidak tersenarai dalam AJL kali ini seperti lagu Terlalu Memuja, Satukan Rasa, Pujaan Hati dan juga Teguh Setia. Manakala tiada satu pun lagu ciptaan Amylea layak ker AJL. Apa pun Aina Abdul membuat kejutan sebagai penyanyi yang tidak dijangka-jangka dapat tempat ke peringkat AJL. Tapi betul kata orang rezeki tidak kemana kerana juri profesional telah melaksanakan tugas mereka.


Apa pun tahniah kepada semua lagu dan juga komposer moga buat yang terbaik di peringkat akhir nanti. Korang rasa lagu mana bakal menjadi juara AJL ke 34 kali ini. Sama-sama kita nantikan malam kemuncaknya yang bakal berlangsung Januari 2020 nanti. Good luck semua anda memang terbaik.






0 comments: