Dato Seri Siti Nurhaliza Mohon Maaf Secara Terbuka Kepada Peminat | Dunia Penuh Gosip

Dato Seri Siti Nurhaliza Mohon Maaf Secara Terbuka Kepada Peminat

Penyanyi no. 1 negara yang selalu dinantikan persembahan dan juga bakal mengadakan konsert pada bulan Mac tahun ini membuat permohonan maaf secara terbuka kepada semua peminat beliau. 



Melalui laman sosial media penyanyi yang senang disapa TokTi ni membuat permohonan maaf secara terbuka kepada peminat yang tidak dapat membeli tiket konsertnya yang bakal di adakan pada bulan Mac tahun ini.

Dalam masa sama juga Dato Seri Siti Nurhaliza memanjatkan syukur dan gembira kerana tiket konsert yang bakal diadakan di Axiata Arena Bukit Jalil habis terjual. 

Siti juga mencipta rekod tersendiri apabila tiket konsert Sebuah Epitome Saya Siti Nurhaliza yang bakal berlangsung pada 9 Mac tahun ini habis terjual dalam tempoh dua jam sahaja.



Difahamkan sebaik kaunter maya untuk konsert terbabit dibuka, pembeli berpusu-pusu membuat tempahan sehingga ada yang mengeluh tidak dapat masuk ke laman web terbabit.

Malah, luahan kekecewaan tidak berpeluang menjadi sebahagian daripada penonton di venue acara berkapasiti 15,000 orang itu diluahkan dalam ruangan komen.

Tidak kurang yang meminta Siti menambah penampilan ditunggu-tunggu ramai itu untuk satu malam lagi. Tiket bagi mengikuti konsert berkenaan dijual pada harga serendah RM129 hingga RM799 di laman web klticket.

Kali terakhir itu mengadakan konsert solo adalah pada 2019 yang berkonsepkan siri jelajah di Kuala Lumpur, Indonesia dan Singapura.






0 comments: