Anna Jobling Bawa Pulang 3 Anugerah Pada Malam Gempak Most Wanted Awards 2023 | Dunia Penuh Gosip

Anna Jobling Bawa Pulang 3 Anugerah Pada Malam Gempak Most Wanted Awards 2023

Tahun 2023 adalah tahun tuah buat pemegang nama Anna Jobling apabila diumumkan sebagai pemenang anugerah tertinggi Gempak Most Wanted 2023. Anna mendapat undian tertinggi dengan 1.5 juta undian daripada peminat sepanjang tempoh pengundian dibuka. Selain itu juga Anna membawa pulang 2 lagi anugerah lain iaitu  Anugerah Selebriti Digital Tergempak dan juga Anugerah Drama #RambutTetapBoom tajaan Sunsilk.



GMWA23 turut menganugerahkan Anugerah Gempak Hall Of Fame kepada penyanyi dan komposer kelahiran Indonesia, Melly Goeslow di atas jasanya terhadap industri hiburan. Bukan sahaja dikenali di Indonesia dan Malaysia, anugerah tersebut juga diberikan atas kejayaan beliau yang berjaya menghasilkan lagu-lagu malar segar yang menghiasa halwa telinga pendengar dan peminatnya.



Selain itu nama arti yang turut dinobatkan sebagai pemenang pada malam tersebut seperti Khai Bahar X Nabila Razali, Aina Abdul dan juga drama Melur Untuk Firdaus 2. Di bawah senarai penuh pemenang pada malam Gempak Most Wanted Awards 2023 yang bersiaran secara langsung di Astro RIA.

Gempak Most Wanted 2023 : Anna Jobling
Gempak Hall Of Fame : Melly Goeslaw
Lagu/Audio Tergempak : Jangan Mati Rasa Itu - Aina Abdul
Video Muzik Tergempak : Selagi Ku Ada - Khai Bahar X Nabila Razali
Drama Tergempak : Melur Untuk Firdaus 2 - TV3 Malaysia
Anugerah Drama #RambutTetapBoom : Anna Jobling - Syurga Itu Bukan Mudah
Selebriti Digital Tergempak : Anna Jobling
Video Tergempak : Kesian Girlfriend Lapar - @mikhailimaan
Gamer Tergempak : Pok Ro - @_pok_ro
Digital Content Creator (Hiburan) Tergempak : Rahman Chea - @rahmanchea
Digital Content Creator (Lifestyle) Tergempak : Amin & Abid Othman - @aminxabid
Digital Content Creator (Motivator) Tergempak : Dr. Say Shazri - @say_shazril

Diantara barisan artis yang membuat persembahan pada malam tersebut adalah Haqim Rusli, Aida Jebat, Kaka Azraf, Anna Abdul, Melly Goslew, Dolla dan ramai lagi. GMWA 2023 diacarakan oleh gabungan empat pengacara senior hebat dan yang baharu iaitu Zizan Razak, Sherry Alhadad, Sean Lee dan Amelia Henderson dengan tema Y2K.



Tahniah kepada semua pemenang dan seperti mana nasihat kepada para pemenang pada malam tersebut. Jadilah Content Creator yang memberi kebaikan dan ilmu berguna kepada orang ramai dan pastikan habis belajar kerana SPM tetap kena ambil. Jangan jadi seorang Content Creator yang kosong dan hanya lawak tapi tiada ilmu.




0 comments: