Dato Seri Siti Nurhaliza Mencipta Sejarah Tersendiri Buat Kali Kedua | Dunia Penuh Gosip

Dato Seri Siti Nurhaliza Mencipta Sejarah Tersendiri Buat Kali Kedua

Penyanyi tersohor negara Datuk Seri Siti Nuhaliza sekali lagi mencatat sejarah apabila tiket Konsert Fenomena Datuk Sri Siti Nurhaliza Live In Singapore yang bakal diadakan pada 29 Jun depan habis terjual dalam tempoh kurang dua jam.



Ketua Pegawai Eksekutif SAH Entertainment yang juga penganjur konsert penyanyi Sufi Rashid berkata, pihaknya tidak menjangka tiket konsert habis dalam waktu yang singkat.

Konsert yang bakal diadakan di The Star Theatre Singapore itu boleh menampung kapasiti sehingga 5000 orang. Sebelum ini Siti Nurhaliza buat kejutan apabila tiket konsert beliau yang bakal di adakan di Axiata Arena Bukit Jalil pun habis terjual kurang dari 2 jam.

Itulah orang kata kehebatan atau aura seoarang yang begelar penyanyi no 1 negara. Tiada diminta tapi semua bagaikan diatur yang Maha Esa.

Namun ada ura-ura menyatakan yang konsert di Singapura ini bakal ada hari kedua. Namun masih belum ketahui tarikhnya adakah sebelum konsert ini atau bagaiamana. Nantikan pengumuman dari SAH Entertaiment dan Dato Seri Siti Nurhaliza sendiri.







0 comments: