Anugerah Skrin Menang Fesyen Sahaja

Sudah pasti bila tiba majlis anugerah pasti yg paling melaram adalah barisan artis2. Tidak lupa juga barisan artis watak sampinga juga demi menjayakan majlis anugerah berprestij katanya. Yg nampak terus melaram adalah golongan artis wanita. Setiap kali menjelangnya majlis anugerah merekalah yg paling sibuk sekali mencari tempahan mengikut tema. 

Ni dia ratu tudung bersaing sihat tapi Najwa nampak tua sgt

Namun tahu ini dalam Anugerah Skrin 2011 ini nampak golongan artis agak kurang bergaya dengan baju rekaan pereka2 yg hebat. Mungkin kerana bajet kurang kot atau pun tiada lagi pereka yg profesional kat negara kita ni maklumlah pereka fesyen pun dah sibuk nak memasak hehehehe. 

Ratu sexy 2011 sapa korang rasa paling menonjol...

Tapi bagi pendapat aku tema tahun ini Anugerah Skrin 2011 ini tidak cukup gah untuk membawa kelainan dan juga kehebatannya. Tidak seperti tahun tema 1001 mlm yg telah di anjurkan. Ia merupakan malm anugerah paling berjaya setakat ini di Anugerah Skrin. Dari segi tema pakaian malah tema persembahan dan juga gabungan pengacara yg tidak kering gusi bergelak. 

Antara fesyen2 artis di majlis Anugerah Skrin 2011 yg menjadi perhatian pada mlm itu. 

Pelakon kanak-kanak nak melaram gak

Tak kurang yg vateran pasti nak vouge

Pasangan paling controversi ni mcm mana...

0 comments: