Dato Siti Nurhaliza terus di hargai peminat peringkat antarabangsa | Dunia Penuh Gosip

Dato Siti Nurhaliza terus di hargai peminat peringkat antarabangsa

Kita masih di rasai bahang Anugerah Juara Lagu ke 26 baru-baru ni dan mesti ramai tgh sibuk menulis berkaitan anugerah ini tidak kurang para blogger mahupun laman web gosip2 seluruh Malaysia. Tapi ramai tak tahu tentang anugerah yg tidak berapa nak popular namun masih memerlukan peminat untuk memilih pemenang.

Seperti mana yg dilakukan oleh INTUNED MUSIC di laman web rasmi beliau intuned.com telah menganjurkan awards tersendiri bagi 14 kategori. Penilaian adalah daripada undian peminat 100%. Melibatkan artis seluruh dunia yg telah mencipta nama mereka tersendiri. Tidak terlepas artis dari negara kita iaitu artis no 1 negara Dato Siti Nurhaliza.


Beliau telah tercalon untuk 6 kategori yg dipertandingkan, dan berita baik apabila kesemua kategori telah di menangi beliau dalam Intuned Music Award 2011 itu. Wahh tak sangka artis tempatan mampu kalahkan artis luar negara hebat2. Pastinya ini adalah petanda baik untuk penggiat seni musik tempatan untuk terus berkarya. 

Di bawah adalah antara 6 kategori yg telah di menangi oleh Dato Siti. Tahniah Mah@gosip ucapkan kepada beliau. Moga terus suksess salam kerjayanya. 



 



0 comments: