Banyaknya Anugerah Astro Ni "Anugera Meletop ERA" Pulak | Dunia Penuh Gosip

Banyaknya Anugerah Astro Ni "Anugera Meletop ERA" Pulak

Lepas satu anugerah kini adalah lagi satu anugerah anjuran Astro. Anugerah Meletop ERA buat pertama kali di anjurkan oleh Astro. Anugerah lebih kurang sama iaitu anugerah hasil daripada pilihan penonton dan pendengar di Astro. Melibatkan beberapa bidang hiburan di Malaysia iaitu Radio, TV, Filem, Muzik dan digital. Mcm biasa tgk jer anugerah mcm ni.


100% pilihan daripada pendengar dan penonton melalui dua cara pengundian iaitu online di lama facebook mereka atau secara SMS. Peminat setia artis kesayangan bolehlah buat pemilihan sekrang untuk peringkat pertama bagi 20 pencalonan yg telah di tapis oleh pihak juri profesional. Bermula 19 Disember 2013 hingga 10 Januari 2014 untuk peringkat pertama.

Selepas itu akan ada top 5 dan akan ada undian sekali lagi oleh pedengar dan penonton. Bagus ada anugerah byk kat Malaysia ni dapt menghargai bakat dan juga usaha artis2 tempatan. Tapi kalau terlalu bbyk anugerah tak ada karya yg bagus lah kerana buat sikit2 jer boleh masuk anugerah dah kerana terlalu byk sgt anugerah hehehe. Bosan lak semua anugerah lebih kurang sama tapi masing2 nak menangkan artis masing2 dalam anugerah dan biasalah kroni. 

Apa pun pengguna juga yg akan buat pilihan dan pengguna juga yg akan berhabis duit nak mengundi artis kesayangan mereka. Kalau artis tempatan ni masih sombong dan masih bongkak terhadap peminat mereka tak tahu lah nak ckp mcm mana. Semua anugerah peminat yg pilih dan peminat tentukan, so jgn lupa jasa peminat buat konset murah sikit lain kali ok wakakakaka. Layari facebook MyMeletop untuk undian anda bagi 16 kategori yg di berikan.

Lagu MeleTOP
Penyanyi MeleTOP
Grup/Duo MeleTOP
Program Radio MeleTOP
Penyampai Baru Radio MeleTOP
Filem MeleTOP
Bintang Filem MeleTOP
Program TV MeleTOP
Bintang TV MeleTOP
Bintang Siber MeleTOP
Couple MeleTOP
Artis Baru MeleTOP
Fesyen MeleTOP
Artis Serantau MeleTOP


 




0 comments: