Giliran Sissy Imann Tersingkir Big Stage Minggu Ke 4 | Dunia Penuh Gosip

Giliran Sissy Imann Tersingkir Big Stage Minggu Ke 4

Malam tadi kesemua peserta Big Stage menyampaikan lagu diluar daripada forte mereka yang biasa sampaikan. Mengikut tema 'Tapi Bukan Aku' Sissy Imann membawakan lagu berkonsep Dangdut yang juga lagu kepada juri jemputan pada malam tersebut iaitu Mas Idayu. Mungkin kerana kurang lenggok dan cenkok dangdut dan juga tradisional menjadi beliau adalah mangsa penyingkiran minggu keempat.


Ia diterukkan lagi kerana kedudukan Sissy yang setiap minggu mendapat undian paling rendah dalam aplikasi TikTok. Makan tamat perjuangan Sissy dalam program realiti ini. Tapi sebagai seorang guru muzik dan juga mereka yang dah banyak ilmu dalam dunia seni Sissy mampu untuk berjaya diluar sana dan tambah dengan populariti dalam program Big Stage ini.

Selain itu juga persembahan yang memberangsangkan pada malam tersebut adalah Tajul menyampaikan lagu Hip Hop daripada Altimet iaitu Amboi. Juga persembahan hebat daripada Syafiq Farhain dengan lagu Sway dan juga Sarah Suhairi yang menyampaikan lagu K-pop. Pada malam tersebut Faizal Tahir telah menggunakan imuniti untuk selamatkan Ariff Bahran daripada tersingkir.







0 comments: