Duduk Rumah Untuk Bersama Tukang Masak Profesional Ili Sulaiman | Dunia Penuh Gosip

Duduk Rumah Untuk Bersama Tukang Masak Profesional Ili Sulaiman

Oleh kerana rakyat Malaysia terus menghabiskan masa di rumah di bawah Perintah Kawalan Pergerakan bersyarat, makanan harian adalah sumber kekecewaan, perdebatan dan kegembiraan. Tidak ada yang cukup seperti makanan buatan sendiri yang enak untuk menyatukan keluarga dan Curve, eCurve dan Boustead Property Berhad telah bergabung dengan chef selebriti tempatan, penulis dan hos TV Ili Sulaiman untuk sesi memasak langsung melalui Facebook pada bulan Ramadan ini.


Tukang masak muda yang menawan itu tidak asing bagi rakyat Malaysia yang tidak asing lagi dengan rancangannya di Rangkaian Makanan Asia. Untuk gaya dan rasa masakan yang lebih tradisional, Ili akan menunjukkan kepada para penonton di rumah bagaimana cara menyediakan Pedas Ayam Goreng Pedas dan Penyejuk Tembikai yang haus pada hari Sabtu, 9 Mei 2020 jam 3.00 petang.

Sekiranya anda mencari hidangan sihat yang penuh dengan rasa, dan anda kehabisan idea untuk makan puasa yang tepat pada bulan suci atau bila-bila masa sepanjang tahun, pastikan anda menandakan sesi ini dalam buku harian anda. Mengetahui Ili, seseorang harus bersiap untuk sesi meriah yang berpusat di sekitar bahan-bahan segar, rempah-rempah yang kuat, rasa manis seperti nektar, dengan petua dan trik yang berguna! Bahan-bahan untuk hidangan akan dikongsi di tiga halaman Facebook pada akhir sesi memasak langsung jadi pastikan untuk menunggu hingga akhir.

Semasa sesi live streaming, Ili juga akan menjawab soalan daripada penonton. Penonton boleh bertanya kepadanya mengenai resipi yang akan disiapkannya atau soalan-soalan membakar yang lain sepanjang mereka memasak dan makanan!

Jazmi Kamarudin, Pengurus Besar Kanan Curve, berkata, “Ramadan ini sangat berbeza dengan yang lain. Pertunjukan memasak secara langsung adalah cara kami berhubung dengan pelanggan kami dan masyarakat umum, dan untuk mendorong semua orang untuk tinggal di rumah dengan selamat, sambil menikmati peluang yang baik untuk berinteraksi dengan Ili. Kami berharap ini juga akan mengingatkan semua orang bahawa kita harus banyak bersyukur dan menantikan masa ketika kita akan bertemu lagi di luar rumah kita."

Sertailah Ili pada 9 Mei jam 3:00 petang di laman Facebook Curve di https://www.facebook.com/theCurveShoppingMall, halaman Facebook eCurve di https://www.facebook.com/eCurveMall/ atau halaman Facebook Boustead Properties Berhad di https: // www.facebook.com/BousteadProperties.









0 comments: