ABPBH 2012 Penambahan Kategori Baru Undian Secara Online | Dunia Penuh Gosip

ABPBH 2012 Penambahan Kategori Baru Undian Secara Online


Kali terakhir artis wanita dinobatkan sebagai Bintang Paling Paopular ABPBH ialah Datuk Siti Nurhaliza dan selepas itu anugerah yang berada pada hiraki tertinggi itu didominasi oleh artis lelaki. Adakah anda ingin artis wanita pula yang menang dan jika jawapannya ya, siapakah rasanya yang paling layak? Itu lah yg telah menjadi sejarah dalam anugerah mencari bintang paling popular kembali lagi.

ABPBH 2012 yg telah pun bermula pengundian peringkar awl di akhbar Berita Harian kini memerlukan undian anda untuk mencari 5 yg teratas. 15 kategori yg di pertandingkan setiap tahun mempertaruhkan senarai mereka yg popular pada tahun 2012. Kuasa anda sebagai pengundi amat2 di perlukan jadi jalan tugas anda untuk mencari top 5 bagi kategori2 di bawah ini.

Pengacara TV Lelaki Popular
Pengacara TV Wanita Popular
Penyampai Radio Lelaki Popular
Penyampai Radio Wanita Popular
Artis Komedi Lelaki Popular
Artis Komedi Wanita Popular
Artis Baru Lelaki Popular
Artis Baru Wanita Popular
Artis Duo/Berkumpulan Popular
Penyanyi Lelaki Popular
Penyanyi Wanita Popular
Pelakon Filem Lelaki Popular
Pelakon Filem Wanita Popular
Pelakon TV Lelaki Popular
Pelakon TV Wanita Popular

Selain itu juga, pihak Berita Harian telah menambah lagi beberapa kategori pengundian secara online. Ini untuk memeriahkan lagi anugerah yg telah masuk tahun ke 26. Kategori ini boleh di buat undian secara online di laman facebook ABPBH. Kat sini mereka mencalonkan bagi kategori yg unik2 dan yg juga sebahagian daripada mereka yg memeriahkan industri hiburan tempatan. Di sini ada 7 kategori baru yg perlu undian ada di laman FB ABPBH.

Artis Asia Paling Popular
Gandingan Di Layar Serasi
Watak Jahat Dalam Drama Atau Filem Popular
Watak Animasi Tempatan Popular
Artis Berpengaruh Di Laman Media Sosial
Artis Wanita Stailo
Artis Lelaki Stailo

0 comments: