Castrol Memperkenalkan Peraduan Seluruh Negara Peluang Hebat untuk Memenangi Hadiah Menarik | Dunia Penuh Gosip

Castrol Memperkenalkan Peraduan Seluruh Negara Peluang Hebat untuk Memenangi Hadiah Menarik

Castrol, salah satu syarikat pelincir automotif terkemuka negara melancarkan peraduan di seluruh negara, yang dijadualkan berlangsung dari November 2023 hingga Februari 2024. Kempen ini merupakan peluang luar biasa untuk peserta memenangi pelbagai hadiah yang sangat dicari.

Sebagai jenama yang komited kepada pelanggannya, peraduan di seluruh negara adalah usaha terbaru Castrol dalam mengiktiraf dan memberi ganjaran kepada asas pelanggannya yang berdedikasi. Penyertaan adalah mudah; pelanggan dikehendaki membeli mana-mana produk Castrol yang ditampilkan sepanjang tempoh peraduan dan melengkapkan proses pendaftaran melalui portal peraduan rasmi untuk peluang menang.



Tarikan utama mana-mana peraduan pastinya adalah hadiah utama – dan dalam kes ini, Honda HR-V serba baharu tersedia untuk dimenangi. Model ini adalah kegemaran lama Malaysia dan sangat digemari kerana reka bentuk kontemporari dan kesesuaiannya untuk jalan raya kami.

Keterujaan tidak berhenti di situ – kerana pelbagai hadiah bulanan yang menarik juga disediakan untuk dimenangi, termasuk:
- Basikal Yamaha Y15 (x4)
- Pakej Percutian 8 hari 6 malam ke Korea bernilai RM10,000 (x4)
- iPhone 14 128GB (x16)
- iPad generasi ke-10 256GB (x32)
- Minyak Enjin EDGE 5W-30 (x32) - 8 pemenang bulanan akan menerima bekalan minyak selama setahun.
- Minyak Enjin Power1 Ultimate 10W-40 (x32) - 8 pemenang bulanan akan menerima bekalan minyak selama setahun.

Dengan pelbagai ganjaran dalam permainan, setiap pembelian produk Castrol membawa peluang kemenangan yang menarik untuk peserta setiap bulan, memastikan perjalanan yang mendebarkan untuk semua.

Keow Mei-Shan, Pengarah Pemasaran Castrol Malaysia & Singapura, menyatakan, "Sebagai penggerak di sebalik peraduan yang menggembirakan ini, kami sangat teruja untuk menawarkan pelanggan setia kami peluang untuk memenangi hadiah yang luar biasa sebagai tanda terima kasih dan penghargaan kami atas sokongan mereka. sepanjang tahun. Kami berhasrat untuk mengekalkan komitmen kami yang tidak berbelah bahagi kepada kecemerlangan, dengan harapan ia akan menyemarakkan semangat anda untuk kenderaan sambil memberikan ganjaran yang mendebarkan."

Pelanggan yang membeli produk Castrol semasa tempoh peraduan boleh mengambil bahagian dengan melengkapkan proses pendaftaran di portal peraduan rasmi: https://casttrolezrewards.com/WinWithCastrol/home Pemenang bulanan akan diumumkan secara berkala, jadi nantikan dan jangan ketinggalan yang luar biasa ini peluang untuk memenangi ganjaran yang luar biasa sambil mengoptimumkan prestasi kenderaan dengan pelincir berkualiti tinggi Castrol.







0 comments: