Ini Betul-betul Bukan Gimik Lagi Nabila Razali Tamatkan Zaman Bujang Dengan Ahli Perniagaan | Dunia Penuh Gosip

Ini Betul-betul Bukan Gimik Lagi Nabila Razali Tamatkan Zaman Bujang Dengan Ahli Perniagaan

Ini betul-betul bukan gimik tau. Akhirnya penyanyi yang selalu muncul dengan gimik untuk pelancaran single terbaharu, akhirnya menamat zaman bujang. Penyanyi lagu "Peluang Kedua", Nabila Razali 31, akhirnya selamat bergelar isteri kepada ahli perniagaan, Nik Iruwan, 38, dengan sekali lafaz pada jam 10.11 pagi pada Sabtu lalu.



Nabila atau nama sebenarnya Nur Nabila Mohd Razali telah selamat dinikahkan oleh Jurunikah, Ustaz Fawwaz di majlis pernikahan yang berlangsung di The Chateau Spa & Wellness Resort, Pahang.

Dalam majlis yang bertemakan English Garden ini, Nabila menerima mas kahwin bernilai RM22.50. Sementara itu, wang hantaran dirahsiakan.



Majlis yang dikelolakan oleh Terusik Event ini telah berlangsung secara sederhana itu dihadiri kira-kira 250 orang tetamu yang terdiri daripada ahli keluarga, rakan terdekat dan juga selebriti.

Turut hadir tetamu VIP dan rakan-rakan niaga pengantin. Antara selebriti yang hadir adalah seperti Hawa Rizwana, Amira Othman, Wany Hasrita, Ara Johari, Sissy Iman, Hael Husaini dan ramai lagi.



Pasangan itu bakal diraikan dalam satu majlis resepsi bertemakan Garden party formal yang berlangsung pada sebelah petang di tempat yang sama. Semoga terus bahagia dan kekal hingga Jannah rumah tangga yang dibina serta mendapat anak yang comel.






0 comments: