Status Juara Big Stage 2023 Mampukah Menaikkan Semula Nama Nadeera | Dunia Penuh Gosip

Status Juara Big Stage 2023 Mampukah Menaikkan Semula Nama Nadeera

Nama Nadeera Zaini tidak asing lagi dalam dunia pertandingan nyanyian. Namun dari satu pertandingan ke satu pertandingan nama Nadeera tidak mampu bersaing untuk terus berada sebaris dengan penyanyi sewaktu dengannya. Adakah dengan gelaran juaran Big Stage 2023 ini mampu menaikkan semula nama Nadeera.



Nadeera telah dinobatkan sebagai juara Big Stage 2023 pada hari Ahad lepas. Keputusan itu sekali gus menafikan kedudukan pesaing terdekatnya Waode, Putera Muhammad, Hoondoo, Aufahanie dan Puteri Khareeza untuk bergelar juara.

Nadeera berjaya membawa pulang wang tunai bernilai RM100,000, sebuah single baharu beserta trofi sumbangan Astro. Hampir setiap minggu Nadeera mendapat markah yang tertinggi terutama daripada Komposer Ajai.



Tempat keempat menjadi milik peserta, Hoondoo manakala Aufahanie dan Puteri Khareeza menduduki tempat kelima dan keenam. Aufahanie juga membawa pulang Anugerah Persembahan Dominasi Terbaik pada minggu akhir tersebut.

Konsert akhir Big Stage 2023 yang dihoskan Elly Mazlien dan Rina Nose turut menampilkan Ajai dan Aina Abdul sebagai juri tetap untuk musim kali ini.

Ajai dan Aina Abdul turut ditemani Maestro terkenal, Datuk Ramli MS selaku juri jemputan dan Jihan Muse selaku Presiden Netizen.








0 comments: